Vyrábate aj produkty na mieru?
Áno. Pri špeciálnej objednávke nás kontaktujte telefonicky: 0905 917 093 alebo e-mailom: icverna.shop@gmail.com.
Aký doklad o objednávke dostanem?
Do objednávky automaticky pribaľujeme aj bloček, ktorý slúži aj ako doklad o kúpe.
Je možné si tovar niekde naživo prehliadnuť?
Vlastníme maličký obchod vo Svidníku, takže tam určite áno.
Čo mám robiť, keď chcem doplniť tovar do objednávky?
V takomto prípade nám píšte na e-mail: icverna.shop@gmail.sk alebo telefonicky na čísle 0905 917 093 a my vám tovar s radosťou pridáme.
Ako a kedy môžem stornovať objednávku?
Pri stornovaní objednávky nás kontaktujte telefonicky 0905 917 093 alebo e-mailom: icverna.shop@gmail.sk. Objednávku môžete stornovať do momentu, kedy jej stav nie je Odoslaná.
Kde môžem napísať pripomienku k objednávke?
Pri potvrdzovaní objednávky v 2. kroku(Fakturácia & Poznámka) je priestor na vašu poznámku k objednávke.
Ako zistím stav svojej objednávky?
Každú zmenu stavu objednávky zasielame na vami zadaný e-mail. Taktiež pri vytvorení účtu máte možnosť si stav svojej objednávky skontrolovať.
Ako postupovať pri reklamácií?
V prípade reklamácie nás kontaktujete na e-mail icverna.shop@gmail.com alebo telefonicky na čísle 0905 917 093. Ďalšie informácie o konkrétnych situáciach nájdete v našich obchodných podmienkach v odstavci „Práva z vadného plnenia“.