FAQ

Často kladené otázky

Vyrábate aj produkty na mieru?

Áno. Pri špeciálnej objednávke nás kontaktujte telefonicky: 0905 917 093 alebo e-mailom: icverna.shop@gmail.com.

Aký doklad o objednávke dostanem?

Do objednávky automaticky pribaľujeme aj bloček, ktorý slúži aj ako doklad o kúpe.

Je možné si tovar niekde naživo prehliadnuť?

Vlastníme maličký obchod vo Svidníku, takže tam určite áno.

Čo mám robiť, keď chcem doplniť tovar do objednávky?

V takomto prípade nám píšte na e-mail: icverna.shop@gmail.sk alebo telefonicky na čísle 0905 917 093 a my vám tovar s radosťou pridáme.

Ako a kedy môžem stornovať objednávku?

Pri stornovaní objednávky nás kontaktujte telefonicky 0905 917 093 alebo e-mailom: icverna.shop@gmail.sk. Objednávku môžete stornovať do momentu, kedy jej stav nie je Odoslaná.

Kde môžem napísať pripomienku k objednávke?

Pri potvrdzovaní objednávky v 2. kroku(Fakturácia & Poznámka) je priestor na vašu poznámku k objednávke.

Ako zistím stav svojej objednávky?

Každú zmenu stavu objednávky zasielame na vami zadaný e-mail. Taktiež pri vytvorení účtu máte možnosť si stav svojej objednávky skontrolovať.

Ako postupovať pri reklamácií?

V prípade reklamácie nás kontaktujete na e-mail icverna.shop@gmail.com alebo telefonicky na čísle 0905 917 093. Ďalšie informácie o konkrétnych situáciach nájdete v našich obchodných podmienkach v odstavci „Práva z vadného plnenia“.